la primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai jos mentionate, in caz contrar acesta va fi trimis inapoi clientului:
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite.
In ambalajul original
Produsul sa fie insotite de toate accesoriile
Produsul sa aiba toate documentele aferente(copie factura de achizitie - este necesara pentru a fi identificata mai repede comanda dumneavoastra)
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare.
Valoarea pieselor va fi transferata in contul dumneavoastra bancar. Contul bancar poate fi comunicat prin completarea formularului de contact(online) sau cel fizic insotit de factura. Este necesar sa ne specificati si numele titularului de cont
Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.
Trimiterea produselor retur se va face prin curierul agreat de noi ( Sameday) respectand urmatoarele indicatii:
Toate retururile au termen de solutionare de 5 zile lucratoare de la primirea produsului
In acest interval, se constata functionabilitatea produsului, daca au fost folosite sau daca produsul a fost montat/folosit.
Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere"